Informatie en veelgestelde vragen

Bezorginformatie

Op zoek naar meer informatie over de bezorging van onze kranten? Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen:

 

Wanneer kan ik de krant verwachten?

De krant wordt op de dag van uitgave bezorgd voor 21.00 uur ’s avonds. Soms wordt de krant ook een dag later bezorgd, dit heeft dan meestal te maken met de beschikbaar van bezorgers op dat moment of de weersomstandigheden.

 

Ik heb geen krant ontvangen of een andere klacht. Wat nu?

Vul het meldformulier in op onze website. Wij beschikken dan direct over de juiste informatie, zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. U kunt optioneel ook uw contactgegevens achter laten, als wij dan vragen hebben, nemen wij contact met u op.

 

Wordt er gecontroleerd of mijn klacht is opgelost?

Zolang wij geen melding ontvangen gaan wij er van uit dat de bezorging goed verloopt. Wij horen het daarom graag als u de krant niet ontvangt. Als u dus langere tijd geen krant ontvangt, kan het zjin dat u meerdere keren een melding moet maken. Periodiek kunt u van ons een e-mail ontvangen met de vraag hoe de bezorging verloopt.

 

Hoe weet ik of de krant op mijn adres bezorgd wordt?

De krant wordt huis-aan-huis bezorgd bij alle adressen binnen het verspreidgebied, tenzij het een moeilijk bereikbaar adres is. Als u een melding maakt via het meldformulier en er verschijnt een melding dat uw adres zich buiten het verspreidgebied bevindt, dan wordt er op uw adres geen krant bezorgd.

 

Ontvang ik een terugkoppeling op mijn melding?

U krijgt van ons een bevestiging per e-mail dat uw melding is ontvangen. Wij geven niet direct terugkoppeling, wel gaan wij direct voor uw aan de slag. Alleen bij eventuele vragen nemen wij contact met u op.

 

Wordt de krant nabezorgd?

In principe wordt de krant niet nabezorgd. U kunt altijd de krant digitaal lezen op de webiste van de krant. Hier staan ook de afhaalpunten bij u in de buurt.